24 Uur van Le Mans: komt er een comeback van Spyker?
In de Nederlandse podcast Grand Prix Radio heeft Jeroen Bleekemolen aangegeven dat hij aan een mogelijke comeback denkt. De Nederlander, die zestien maal Le Mans reed en in 2008 de LMP2-klasse won, met onder meer Jos Verstappen, zou dat doen met het merk Spyker. Volgens Bleekemolen wordt er achter deLees verder











